Индийското вино търси по-силно присъствие на световната сцена

Новите стандарти за етикетиране за индийските вина идват в подходящ момент за глобалната индустрия

Индийското вино търси по-силно присъствие на световната сцена

Снимка: Sula

496 ~ 1 мин. четене
Индийската винарска индустрия навлиза на световния пазар, след като избите в страната започнаха да поставят обозначителни етикети върху бутилките. От 1 април те вече обявяват стандартите и спецификациите на продуктите по глобален начин.

Този ход може не само да катализира формализирането на сектора, но и да увеличи значително достъпа на индийските вина до различни експортни пазари.

Стандартите, издадени от Института за безопасност на храните и стандартите на Индия (FSSAI), са в съответствие с най-добрите световни практики, предписани от базираната в Париж Организация на лозата и виното (OIV), която се състои от 46 страни производители на вино, включително Индия.

Етикетите на FSSAI указват произхода на виното, декларират количеството захар, сорта използвано грозде, консерванти, реколтата и т.н. Те също така съдържат задължително предупреждение за алкохолно съдържание.

Старите бутилки, които не съдържат необходимата информация, могат да бъдат продавани до 31 март 2020 г.

Индия липсваше на световната карта на винената индустрия, докато избата Sula Vineyards в Махаращра не привлече вниманието на ценителите на виното през последните години.

Новите стандарти за етикетиране за индийските вина идват в момент, в който глобалната индустрия е на път да навлезе във фаза на висок растеж след няколко години на застой.
Коментари: 0