Котките ли са новите инфлуенсъри?
Стартира CatfluencerBG – първата академия за котки инфлуенсъри

2459
~ 2 мин. четене
След бума на инфлуенс маркетингът идва и новата мода – тази на котките инфлуенсъри. За целта дори бе създадена единствената по рода си академия за котки инфлуенсъри, а през следващите два месеца проектът ще се гмурне в изключително модерната в момента професия, с тази разлика, че ще развива не хора, а домашни любимци.
Инициативата се реализира благодарение на новата за българския пазар котешка храна Purina ONE, а в рамките на кампанията всяко коте (и неговият стопанин) ще може да се бори за титлата Catfluencer на България в специално създадения Instagram профил (@catfluencerbg) на проекта.
Инициативата се реализира благодарение на новата за българския пазар котешка храна Purina ONE, а в рамките на кампанията всяко коте (и неговият стопанин) ще може да се бори за титлата Catfluencer на България в специално създадения Instagram профил (@catfluencerbg) на проекта.
CatfluencerBG стартира на 30 април и се разгръща в няколко важни етапа. След като бъдат избрани, участниците в първата академия за котки инфлуенсъри ще трябва да се справят с различни типично инфлуенсърски предизвикателства за период от 3 седмици. 15 от най-въздействащите муцунки ще бъдат избрани за финалисти от специално жури, а крайната дума ще има широката публика.
Стопаните, които решат да запишат своя любимец, ще бъдат напътствани от най-добрите инфлуенсъри в страната и ще получат безплатна храна Purina ONE (в рамките на кампанията), която ще се погрижи за здравето на котенцето както отвътре, така и отвън.
Всичко това е страхотна идея, но би останала само такава, ако всъщност не крие зад себе си важна кауза – по-малко бездомни котки по улиците. Purina си постави за цел да намери сигурен и уютен дом за повече котки, а това ще стане възможно благодарение на НПО партньор, които кампанията ще подкрепя с предоставяне на храна.
„Винаги сме работили активно за това да решаваме проблемите на домашните животни у нас. Един аспект от това е намирането на дом за бездомните котки. Надяваме се, че с този проект ще натрупаме достатъчно гласност и ще успеем да променим нагласите на хората, които нямат търпение да присъединят още един нов член към своето семейство, сподели Елизабет Гранвил-Попова, Старши бранд мениджър Purina България.