Кризата намали продажбите на Coca-Cola с 25%
Финансовите резултати за тримесечието обаче са по-добри от очакваните от анализаторите
~ 1 мин.
Coca-Cola обяви днес, че затварянето на киносалони, ресторанти и стадиони заради коронавируса продължава да вреди на бизнеса на компанията, като се очаква материално въздействие върху резултатите от второто тримесечие.
Глобалните обеми на компанията за напитки са се понижил с 25% от началото на април, предава CNBC.
„Крайното въздействие за второто тримесечие и пълната 2020 година е неизвестно понастоящем, тъй като ще зависи силно от продължителността на мерките за социално дистанциране, както и от същността и темповете на макроикономическо възстановяване“, коментираха от компанията. "Въпреки това, въздействието за второто тримесечие ще бъде значително."
Акциите на компанията нараснаха с 1,7% в предпазарната търговия.
Coca-Cola отчете коригирана печалба на акция от 51 цента и приходи от 8,60 милиарда долара. Нетният фискален доход за първото тримесечие е 2,78 милиарда долара, или 64 цента на акция, спрямо 1,68 милиарда долара, или 39 цента на акция година по-рано.
Нетните продажби спадат с 1% до 8,60 милиарда долара.
Уолстрийт очакваше печалба на акция от 44 цента при приходи от 8,28 милиарда долара, въз основа на проучване на анализатори от Refinitiv. Трудно е обаче да се сравнят отчетените приходи с оценките на анализаторите, тъй като пандемията от коронавирус продължава да удря глобалните икономики и прави трудно да се прогнозират печалбите.
Компанията заяви, че не може да даде прогноза за финансовите си резултати за годината, позовавайки се на несигурността около пандемията. По-рано Coca-Cola прогнозира, че органичните приходи за 2020 г. ще нараснат с 5%, а коригираната печалба на акция ще се увеличи със 7% до 2,25 долара.
Глобалните обеми на компанията за напитки са се понижил с 25% от началото на април, предава CNBC.
„Крайното въздействие за второто тримесечие и пълната 2020 година е неизвестно понастоящем, тъй като ще зависи силно от продължителността на мерките за социално дистанциране, както и от същността и темповете на макроикономическо възстановяване“, коментираха от компанията. "Въпреки това, въздействието за второто тримесечие ще бъде значително."
Акциите на компанията нараснаха с 1,7% в предпазарната търговия.
Coca-Cola отчете коригирана печалба на акция от 51 цента и приходи от 8,60 милиарда долара. Нетният фискален доход за първото тримесечие е 2,78 милиарда долара, или 64 цента на акция, спрямо 1,68 милиарда долара, или 39 цента на акция година по-рано.
Нетните продажби спадат с 1% до 8,60 милиарда долара.
Уолстрийт очакваше печалба на акция от 44 цента при приходи от 8,28 милиарда долара, въз основа на проучване на анализатори от Refinitiv. Трудно е обаче да се сравнят отчетените приходи с оценките на анализаторите, тъй като пандемията от коронавирус продължава да удря глобалните икономики и прави трудно да се прогнозират печалбите.
Компанията заяви, че не може да даде прогноза за финансовите си резултати за годината, позовавайки се на несигурността около пандемията. По-рано Coca-Cola прогнозира, че органичните приходи за 2020 г. ще нараснат с 5%, а коригираната печалба на акция ще се увеличи със 7% до 2,25 долара.