Lenovo ще произвежда смартфони под нов бранд
Потребителите вече ще персонализират своите устройства онлайн
След като от Lenovo придобиха контрол над Motorola в началото на тази година, сега компанията активизира нова политика относно смартфоните като част стратегията да интегрира на пазара нов бранд. Марката ще се казва Fancy maker и ще позволява на притежателите на смартфони да управляват дейностите на своите устройства в интернет пространството, съобщиха от технолигичния сайт techpp.com.
Премиерата на Fancy maker ще се осъществи на 1-ви април 2015г., като първоначално платформата ще работи само на китайския пазар. Проектът ще е съсредоточен главно върху обезпечаването на китайските потребители, като неговите функции биха могли евентуално да се реализират и в големите развиващи се пазари като Индия и Сингапур. От компанията все още нямат ясна визия как ще подходят към американския пазар, като планирането на бизнес начинанията им там все още се ръководят от управителния съвет на Motorola.
Lenovo се утвърди като трети по големина в света производител на смартфони след Samsung и Apple, като въвеждането на нов бранд в портфоилото на китайската компания цели да затвърди позициите и да увеличи пазарния дял на тяхната продукция.
Онлайн услугите на компанията са резултат от сътрудничеството с криейтив екипа на Motorola, като нововъведенията са естествено продължение на кампанията Moto maker, която постигна забележителни резултати на пазара в САЩ.
Lenovo ще се опитат да имитират онлайн бизнес модел, който ангажира интернет като основно поле за пробажби на смартфони. Според компанията има голям смисъл да се предлага услуга, която работи ефективно за Motorola и има уникални за пазарната ниша функции.
Крайният резултат от проекта може да е създаването на продукт от категорията на Moto G, който да е по-бързо и по-силно адаптивен, въпреки че можем само да гадаем какви конкретни планове имат от Lenovo за Fancy Maker. Досега не са разкрити допълнителни подробности, а потребителите и конкурентите със сигурност тръпнат в очакване да разберат за възможностите на платформата.
„Като международна корпорация, Lenovo се възползва от управленческия си опит, а новото дружество ще се менажира по-гъвкаво от установените до сега критерии. Най-трудната част от проекта на новата марка е да се подобри веригата за доставки и да се улеснят потребителите. Нашето ново дъщерно дружество може да се възползва от всички гарантирани ресурси, които Lenovo има на разположение“, заяви вицепрезидентът на Lenovo Чен Ксудонг, във връзка с иновативната политика на компанията.