Логото не води повече туристи
Туристическият символ не бива да се сменя толкова често

Туристите не избират една или друга страна заради нейното лого, заяви пред бТВ преподавателят по маркетинг в УНСС Боян Дуранкев, който е част от деветчленното жури, което трябва да избера от седем графични визии за ново лого на България.
Според него е нужно толкова скоро да сменяме наложилото се вече лого на България, след като сегашното беше избрано само преди 3 години и за него страната плати 1,4 млн. лв. От самото си изработване досега то е обект на критики.
Според председателя на Българската хотелска и ресторантьорска организация Благой Рагин логото не е от особено значение за ръста на туризма. Той призова да преборим негативизма и да правим позитивна реклама на държавата си.
"Няма лого, което да може да удвои туристите". Така преподавателят по пиар в НБУ Александър Христов коментира обещанията на политиците при изработването на предишното, когато те обещаха двоен ръст на туристите. По думите му зад всяко лого трябва да стои някакво послание.
Според него обаче не е добре често да се сменя графичното изображение, с което представяме страната си.