Лятна Salesforce CRM академия стартира в няколко български града
Първото обучение ще се проведе на 14 юли в София
~ 2 мин.
Kонсултантската компания Некст Консулт организира серия от полудневни обучения по стратегически продажби
и демонстрации на най-доброто CRM решение в света. Лятната
Salesforce CRM академия ще се проведе през юли и август в най-
големите български градове - София, Пловдив, Бургас, Русе и
Варна.
Системите за управление на взаимоотношенията с клиенти (Customer Relationship Management,
CRM) стават все по-популярни сред компании от всякакви размери. Успешните внедрявания на
Salesforce CRM показват увеличение на продажбите средно с 28% и на удовлетвореността на клиентите средно с 37%.
Три са основните акценти в първите по рода си обучения по CRM в страната. Некст Консулт ще наблегне на философията на CRM чрез обучение по съвременни практики в маркетинга, продажбите и
обслужването. Втори акцент е дигиталната трансформация с помощта на CRM платформа номер
едно в света. И на трето място, консултантите ще демонстрират работата на Salesforce в реално
време, като всеки участник в обученията ще получи безплатен достъп до платформата и възможност
за проиграване на реални казуси.
Ползвайки иновативните CRM инструменти на Salеsforce, компаниите могат да
привлекат повече клиенти както на местния, така и на външните пазари. По-конкретно, Академията ще разгледа теми като цикъл на продажба, управление
на търговската фуния, прогнозиранe, офериране и преговори, кръстосани про-
дажби, обслужване и задоволеност на клиентите и други аспекти в работата на
търговските специалисти и мениджъри.
Обученията в Лятната Salesforce CRM академия могат да помогнат на компаниите да постигнат няколко ключови предимства:
-да бъдат по-бързи и по-добри от конкурентите и да продават повече на местния и външните
пазари;
-да структурират по-добре процесите по маркетинг, продажби и обслужване;
-да анализират информацията по-бързо и по-ефективно;
-да прогнозират с по-голяма точност;
-да въведат единни стандарти и добри практики;
-да предоставят персонализирана индивидуална услуга на всеки клиент;
-да повишат удовлетвореността на клиентите и служителите си.
Лятната Salesforce CRM академия започва на 14 юли в София, след което - на 27 юли, ще се проведе
обучение в Пловдив, а на 28 юли - в Бургас. През август са предвидени две обучения - на 17-ти в Русе и на 18-ти във Варна. Първите 30 регистрирали се от всеки град ще могат да участват безплатно в
събитията на Академията.