Маркетинговата компания Yotpo купи българския стартъп SMSBump
С повече от 28 000 бизнес клиенти в електронната търговия, SMSBump е цялостно SMS маркетингово решение

© ECONOMIC.BG / SMSBump
Mаркетингова платформа за електронна търговия Yotpo купи българския стартъп SMSBump - платформа за смс маркетинг и
автоматизации за електронни магазини. Финансовото измерение на сделката не е
обявено от компанията. Екипът ще остане в централата на SMSBump в София,
България и е от 20 човека, обясниха пред Economic.bg от българския стартъп.
С тази придобивка Yotpo иска предостави интегрирана платформа за отзиви, визуални UGC, лоялност, програми за сезиране и SMS маркетинг, всички под един покрив, казват от компанията. Това ще даде на марките уникалната възможност да ангажират клиентите с по-интелигентни, сплотени и по-високо конвертиращи преживявания в каналите. Този подход на платформата отговаря на нарастващото желание на марките да управляват своите маркетингови дейности директно към потребител (D2C) по-ефективно.
С повече от 28 000 бизнес клиенти в електронната търговия, SMSBump е цялостно SMS маркетингово решение, което позволява на марките да стимулират ангажираността на потребителите. Компанията дава възможност на марките да разширят списъка си от последователи и да разгърнат персонализирани маркетингови съобщения.
„Гордеем се, че се присъединяваме към Yotpo в нашия споделен ангажимент да дадем на марките най-добрата технология за повишаване и усъвършенстване на клиентския опит. Придобиването ни дава възможност да ускорим иновациите на продуктите и да разкрием уникалните синергии, които можем да постигнем само чрез Маркетинг платформата за електронна търговия на Yotpo“, каза основателят на SMSBump Михаил Стойчев.
Пред Economic.bg той добави, че за SMSBump тази стъпка е поглед напред, към бъдеще, в което онлайн търговците ще могат да управляват цялостната си маркетингова дейност от една единствена платформа. "Компанията ни ще продължи да се разраства независимо, следвайки собствената си визия и мисия, работейки за това да превърне SMS в един от водещите канали за комуникация между търговци и купувачи", каза Стойчев.
По думите му присъединяването към компания като Yotpo, която има голямо влияние върху начина, по който се осъществяват маркетинговите процеси в електронната търговия, ще помогне за разрастване и надграждане на функционалностите, които компанията предлага, както и интегриране с други платформи за онлайн търговия като Magento, WooCommerce и др. "Очакваме през 2020 г., заедно с 400-членния екип на Yotpo, да разработим нововъведения, които да дадат възможност на онлайн бизнесите да достигнат до по-голям брой потребители, както и да сегментират и таргетират по-целенасочено своите клиенти. По този начин те ще оптимизират своите маркетингови стратегии и ще бъдат по-успешни в привличането на нови клиенти", каза още основателят на стартъпа.
Преди две години частният фонд за дялово инвестиране на Eleven Ventures първи повярва в българския стартъп, инвестирайки средства в развитието му.