McDonald's пуска тестово бургери с алтернативно месо
Компанията за бързо хранене ще работи с Beyond Meat
McDonald's Corp ще тества нов сандвич с месо на растителна основа от Beyond Meat в 28 ресторанта през следващата седмица. Веригата за бързо хранене се реши на подобна стъпка, след като основните й конкуренти вече заложиха на нарастващата популярност на алтернативно месо на растителна основа.
Акциите на Beyond Meat, които почти са утроили стойността си от пускането на компанията на фондовия пазар през май, нараснаха с около 10% в предпазарната търговия, докато тези на McDonald's се запазиха на вчерашното равнище.
Най-голямата световна верига за бургери се присъединява към Tim Hortons, KFC и Dunkin' Brands с пускането на бургери с месо на растителна основа, използвайки продукти на Beyond Meat.
McDonald's вече продава бургери с месо на растителна основа в Германия и Израел в партньорство с Nestle, която също е на път да пусне своя Awesome Burger в обекти за търговия на дребно и ресторанти в Съединените щати.
През април Nestle стартира своя растителен Incredible Burger под марката Garden Gourmet в няколко европейски страни. Същия месец McDonald’s започна да продава „Big Vegan TS” в своите 1500 ресторанта в Германия.
Сандвичът с алтернативно месо ще се казва PLT (съкращение от plant, lettuce and tomato -от англ. - растение, маруля и домат). Той няма изкуствени оцветители, аромати или консерванти, основен фактор за здравословно хранене, и ще се продава на цена от 6,49 долара плюс данък в 28 ресторанта в югозападен Онтарио, Канада, от понеделник.