Над 100 000 души посетиха първото изложение за електромобили в България

Посетителите се насладиха на модели на Tesla, Jaguar, Renault, Nissan, KIA, Volkswagen, Hyundai, Sin Cars и други

Над 100 000 души посетиха първото изложение за електромобили в България

Снимка: Economic.bg/ Красимир Свраков

5944 ~ 1 мин. четене

Над 100 000 души видяха първото изложение за електромобили в България - ELECTRO MOBILITY EXPO 2018. 18 марки електрически автомобили, зарядни станции, е-велосипеди, скутери и лекотоварни автомобили влязоха за 4 дни в Sofia Ring Mall, за да покажат, че секторът е на пътя на иновациите. 

Електрическата мобилност и развитието на технологиите, опазването на околната среда, потенциалът за навлизане на евтин и чист транспорт, новите концепции за логистика и трафик бяха сред темите на конференцията, която събра в Cine Grand експерти, производители, разработчици и визионери, ангажирани с развитието на електромобилността в България.

А пред българската публика в първото издание на ELECTRO MOBILITY EXPO 2018 застанаха изцяло електрически модели на TESLA, JAGUAR, RENAULT, NISSAN, KIA, VOLKSWAGEN, HYUNDAI, SIN CARS, INOKIM, ECOBIKE, JONWAY, Е-Mountain Bike, лекотоварните METRO 500 и триколесните на Телком Инженеринг, зарядни станции на LEGRAND Electric и ЕЛПРОМ ЕМЗ ШАБЛА, както и прототипът на Team Formula Student BG от Техническия университет - София.

Възможността да изпробват най-хитовите експонати в тест драйв позволи на професионалисти и любители да придобият преки впечатления за възможностите на електрическите превозни средства и да се убедят в качествата им, убедени са организаторите на ELECTRO MOBILITY EXPO 2018.

„Електрическата мобилност не е бъдеще, тя е настояще. Този сегмент от пазара вече е много пъстър и това ни даде основание да организираме изложение“, каза ръководителят на проекта Димитрина Христева. 

По думите й експозицията дава шанс на всички производители да покажат докъде са стигнали, а на хората - да видят новите технологии, да ги изпробват и да ги поискат. 

„За нас е важно държавата да подкрепи развитието на този сектор, а публиката – да види смисъл да се обърне към продуктите, базирани на електромобилност. Така се променя един пазар или да създадат нов“, допълни още Димитрина Христева.

Подкрепи Economic.bg