Nestle ще инвестира над 2 пъти повече средства в България
Компанията обяви преструктуриране на бизнеса си и представи нови продукти за България

~ 2 мин.
Nestle планира да инвестира над два пъти повече средства в българския си бизнес, за да го преструктурира и оптимизира, както и да представи нови продукти в страната. Нови работни места обаче едва ли ще бъдат създадени. Това стана ясно при днешното представяне на финансовите резултати на компанията, презентирани от изпълнителния директор на „Нестле България“ Емануел Артур и от мениджъра на фабриката на производителя в София Сара Вуйтене.
„През 2018 г. „Нестле България“ инвестира 5.4 млн. лв. През тази година планираме да вложим около 13 млн. лв.“, каза Артур и уточни, че средствата ще се изразходват за създаването на нова автоматизирана производствена линия във фабриката и за основен ремонт на втория етаж от офиса на компанията.
Освен това „Нестле“ планира да утвърди нови продукти на българския пазар. Най-голям успех у нас има кафе машината Dolce Gusto, но такъв вече постига и релансираното „Нескафе 3в1“, което вече е с по-силен аромат и по-добър вкус. Производителят разчита на новопредставените кулинарни подправки „Сочни кюфтенца“, „Сочни пържолки“ и „Щипка вкус“.
През март „Нестле България“ започна да продава в страната KITKAT Senses – малки хапки KITKAT, опаковани поотделно, а през април представи LION 2GO – десерт с цели хрупкави частици (шоколад и ядки, боровинки и ядки). От началото на февруари са започнали и продажбите на Purina ONE – първата храна за котки с лактобацили за по-добро здраве на храносмилателния тракт.
Инициативите на компанията идват на фона на запазена лидерска позиция на световния пазар на храни и на оборот от 91.4 млрд. швейцарски франка за 2018 г. Конкретно в България оборотът на компанията за миналата година е 258 млн. лв., а генерираната печалба е 23.7 млн. лв.
Артур обясни, че успехът на компанията в световен мащаб се дължи на силен ръст на двата най-големи пазара на компанията – САЩ и Китай.
„През 2018 г. „Нестле България“ инвестира 5.4 млн. лв. През тази година планираме да вложим около 13 млн. лв.“, каза Артур и уточни, че средствата ще се изразходват за създаването на нова автоматизирана производствена линия във фабриката и за основен ремонт на втория етаж от офиса на компанията.
Освен това „Нестле“ планира да утвърди нови продукти на българския пазар. Най-голям успех у нас има кафе машината Dolce Gusto, но такъв вече постига и релансираното „Нескафе 3в1“, което вече е с по-силен аромат и по-добър вкус. Производителят разчита на новопредставените кулинарни подправки „Сочни кюфтенца“, „Сочни пържолки“ и „Щипка вкус“.
През март „Нестле България“ започна да продава в страната KITKAT Senses – малки хапки KITKAT, опаковани поотделно, а през април представи LION 2GO – десерт с цели хрупкави частици (шоколад и ядки, боровинки и ядки). От началото на февруари са започнали и продажбите на Purina ONE – първата храна за котки с лактобацили за по-добро здраве на храносмилателния тракт.
Инициативите на компанията идват на фона на запазена лидерска позиция на световния пазар на храни и на оборот от 91.4 млрд. швейцарски франка за 2018 г. Конкретно в България оборотът на компанията за миналата година е 258 млн. лв., а генерираната печалба е 23.7 млн. лв.
Артур обясни, че успехът на компанията в световен мащаб се дължи на силен ръст на двата най-големи пазара на компанията – САЩ и Китай.