Nintendo пуска първата си мобилна игра през 2017 г.
Няма информация дали това ще е Mario, Zelda или Star Fox

Снимка: БГНЕС
356
~ 2 мин. четене
Японската компания за видеоигри Nindento разкри своите дългосрочни планове. Тя разработва първата си мобилна игра, която ще бъде представена през 2017, предаде CNN. Няма информация коя игра ще бъде превърната в апликация - дали Mario, Zelda или Star Fox. Като начало Nintendo планира да направи само 5 игри до началото на 2017 г.
"Може да си мислите, че това е малък брой, но ... ние се стремим да превърнем всяка разработка в хит", каза Nintendo в изявление.
Пазарът за мобилни апликации е пълен с нисък клас игри: проста механика, лоша анимация, както и много бъгове. Но пазарът е силно конкурентен. Rovio, производителят на Angry Birds, който уволни изпълнителния си директор миналата година, се бори за по-голям дял. Zynga наскоро обяви съкращения в своите офиси в Сан Франциско.
Nintendo заяви, че новите игри имат за цел да вдигнат летвата в един доста хаотичен пазар. Вчерашните хитове - Angry Birds, Jungle Run, днес са изместени от новите мании - Candy Crush Saga, Subway Surfers.
"Шансовете за успех са доста ниски, ако потребителите не могат да оценят качеството на играта", заяви Nintendo.
Nintendo подчерта и друго предизвикателство: да разработи игра, която да даде "ново усещане" на геймъра.
Nintendo все още не са обявили колко ще струва членството, липсват и подробности за самите игри.
"Може да си мислите, че това е малък брой, но ... ние се стремим да превърнем всяка разработка в хит", каза Nintendo в изявление.
Пазарът за мобилни апликации е пълен с нисък клас игри: проста механика, лоша анимация, както и много бъгове. Но пазарът е силно конкурентен. Rovio, производителят на Angry Birds, който уволни изпълнителния си директор миналата година, се бори за по-голям дял. Zynga наскоро обяви съкращения в своите офиси в Сан Франциско.
Nintendo заяви, че новите игри имат за цел да вдигнат летвата в един доста хаотичен пазар. Вчерашните хитове - Angry Birds, Jungle Run, днес са изместени от новите мании - Candy Crush Saga, Subway Surfers.
"Шансовете за успех са доста ниски, ако потребителите не могат да оценят качеството на играта", заяви Nintendo.
Nintendo подчерта и друго предизвикателство: да разработи игра, която да даде "ново усещане" на геймъра.
През март, Nintendo обяви партньорство с компанията DeNA, разработчик на мобилни игри. Те създават нова услуга със специално членство. Членовете ще могат да играят новите игри както на мобилни устройства, така и на Nintendo конзоли (като Wii U) и преносими устройства (като 3DS).
Nintendo все още не са обявили колко ще струва членството, липсват и подробности за самите игри.