Онлайн магазинът за дрехи втора употреба на H&M стъпва и в България

На платформата на компанията са продадени общо над девет милиона стоки

Онлайн магазинът за дрехи втора употреба на H&M стъпва и в България

Снимка: Unsplash

4175 ~ 1 мин. четене
Автор: Economic.bg

Шведският онлайн магазин за дрехи и други стоки втора употреба Sellpy, който е собственост на модния гигант H&M, обяви, че започва работа в нови 20 европейски държави, сред които и България. Стартъпът се справя с целия процес на продажба - от взимането на стоките от домовете на продавачите до фотографирането и продажбата им. С настоящото разширение компанията вече ще извършва дейност в 24 държави.

Sellpy е в един от най-бързо развиващите се пазарни сегменти в модната индустрия на Европа, предава Reuters. Компанията стартира през 2014 г. на територията на Швеция.

В съобщението на Sellpy се посочва, че гражданите на Европа се интересуват все повече от купуването на стоки втора употреба и търсенето на нови пазари нараства бързо.

Швeдcĸият гигaнт Н&М, ĸoятo oтчeтe няĸoлĸo гoдини нa cпaд нa пpoдaжбитe в мнoгo oт cвoитe физичecĸи мaгaзини в Eвpoпa, зaĸyпи пъpвия cи дял в Ѕеllру пpeз 2015 г. и oттoгaвa дo днec пpиxoдитe нa ĸoмпaниятa нe cпиpaт дa нapacтвaт. Каква е инвестицията на H&M в компанията обаче остава неизвестно.

Sellpy заяви, че е започнала сътрудничество с H&M, което му дава достъп до склад на модния гигант в Полша, както и услуги по дистрибуция, контрол на качеството на облеклата и обработка на поръчките.

Sellpy каза, че на платформата ѝ са продадени общо над девет милиона дрехи към момента.

Коментари: 0