Пощенска банка стартира партньорство с Booking.com

Клиентите на банката ще ползват 5% отстъпка

Пощенска банка стартира партньорство с Booking.com
6124 ~ 2 мин. четене

Kато един от лидерите на пазара на кредитни карти с близо 20% пазарен дял и следвайки своята стратегия да предлага на клиентите си продукти и услуги, които им дават повече добавена стойност, Пощенска банка стартира партньорство с Booking.com, световният лидер в осигуряването на места за настаняване. Сега всички притежатели на кредитните карти Mastercard и Visa от Пощенска банка получават допълнителни 5% отстъпка чрез линк от уеб сайта на банката за всяка резервация с Booking.com в България или чужбина. 

Специалната отстъпка се предоставя над стандартните най-добри цени и оферти на Booking.com, които в някои случаи достигнат до 50%. Booking.com предлага повече от 1.2 милион места за настаняване в 228 държави, които включват от 5-звездни хотели и курорти, до ваканционни къщи и апартаменти. Booking.com никога не начислява резервационни такси и гарантира възстановяване на разликата в цената, ако клиентът намери по-добра оферта.

„Комфортът и желанията на нашите клиентите са от първостепенно значение за нас в Пощенска банка и затова сме изключително доволни, че сме една от малкото банки в световен мащаб с подобно партньорство. Клиентите ни вече могат да се възползват не само от всички съществуващи предимства на стандартните ни кредитни карти, но и от допълнителни такива. Сега е и сезонът, през който традиционно се правят голям брой резервации за настанявания и пътувания както в страната, така и в чужбина, затова вярваме, че предоставяната отстъпка е допълнително удобство за всички, които планират почивката си“, коментират от финансовата институция.

Данните на Пощенска банка сочат, че покупките с кредитни карти отчитат двуцифрен ръст през 2016 г. С 10% нарастват резервациите и заплащанията с кредитни карти за самолетни билети, хотели, туристически агенции и коли под наем. При жените, ползватели на кредитна карта, се увеличават покупките в тези категории с 12.5% на годишна база, но при тях покупките с карта са най-вече за дрехи (близо 15% от всички покупки с карта). Докато мъжете използват най-често картите си за резервации на пътувания и хотели (13% от общите покупки), а следващите категории при тях са − покупка на електроника (11%) и гориво (10%).

Предложението на Пощенска банка и Booking.com е за всички притежатели на кредитни карти Mastercard World Premium, Mastercard World, Mastercard Standard, Mastercard Cash, Visa Premium, Visa Gold, Visa Classic и Visa Electron от банката.

Коментари: 0