Apple продаде 100 млн. „умни“ часовника
Apple Watch е един от най-скъпите продукти в своята категория

© ECONOMIC.BG / Unsplash
Apple е доставила общо 100 млн. от своите „умни“ часовници по света през годините, откакто е лансирала устройството. Това означава, че броят на активните потребителите на Apple Watch е едва около 10% спрямо тези на iPhone, които са около 1 млрд.
2020 г. беше особено добра за Apple Watch, тъй като производителят успя да достави общо 30 млн. бройки. Това е повече от резултатите през 2015, 2016 и 2017 г. взети заедно.
Според статистиката около 35% от американските ползватели на телефон на марката са сдвоили своя iPhone с Apple Watch. В световен мащаб има много повече място за растеж.
Гигантът от Купертино представи часовника си през 2015 г., като той е един от най-скъпите продукти в своята категория. Към момента Apple Watch е четвъртият най-продаван продукт на компанията, следвайки iPhone, iPad и Mac. Очаква се, че през идната година той да влезе в топ 3.