Рокада на върха в AT&T
Президентът и главен оперативен директор Джон Станки поема кормилото от 1 юли
~ 2 мин.
AT&T обяви, че изпълнителният директор Рандал Стивънсън ще се оттегли. Президентът и главен оперативен директор Джон Станки ще заеме поста му от 1 юли.
Стивънсън ще остане изпълнителен председател на борда до януари 2021 г.,когато ще се пенсионира след 13 години начело на компанията, съобщава CNBC.
Наскоро Станки отказа позицията си на изпълнителен директор на притежаваната от AT&T WarnerMedia, която скоро ще бъде водена от съоснователя на Hulu Джейсън Килар.
Elliott Management, активистката инвестиционна компания, която настоя за промени в ръководството на AT&T, заяви, че „подкрепя“ Станки като следващ изпълнителен директор на компанията.
„Ние бяхмее ангажирани с компанията през целия процес на търсене на нов директор, коюто включваше и редица висококвалифицирани външни кандидати и беше контролиран от независими директори“, се казва в съобщението на фирмата.
Съобщението за смяната на ръководството беше направено по време на виртуална среща на акционерите на AT&T.
Стивънсън ще остане изпълнителен председател на борда до януари 2021 г.,когато ще се пенсионира след 13 години начело на компанията, съобщава CNBC.
Наскоро Станки отказа позицията си на изпълнителен директор на притежаваната от AT&T WarnerMedia, която скоро ще бъде водена от съоснователя на Hulu Джейсън Килар.
Elliott Management, активистката инвестиционна компания, която настоя за промени в ръководството на AT&T, заяви, че „подкрепя“ Станки като следващ изпълнителен директор на компанията.
„Ние бяхмее ангажирани с компанията през целия процес на търсене на нов директор, коюто включваше и редица висококвалифицирани външни кандидати и беше контролиран от независими директори“, се казва в съобщението на фирмата.
Съобщението за смяната на ръководството беше направено по време на виртуална среща на акционерите на AT&T.
57-годишният Станки влезе в борда на директорите през 2017 г., а стана президент и оперативен директор на AT&T през октомври 2019 г. Тогава повишението му се считаше, че го позиционира като евентуален наследник на Стивънсън. Той се присъединява към AT&T през 1985 г. и е участвал в различни ръководни роли, включително корпоративна стратегия и придобивания; медии и развлечения; операции, ИТ технологии; мобилност на потребителите, широколентов достъп и телевизия; и в управлението.
AT&T Inc. е световен лидер в областта на телекомуникациите, медиите и развлеченията и технологиите. Работи на пазара под четири операционни единици. WarnerMedia е водеща медийна и развлекателна компания, която създава и разпространява първокласно и популярно съдържание сред глобалната аудитория чрез своите потребителски марки, включително: HBO, Warner Bros., TNT, TBS, truTV, CNN, DC Entertainment, New Line, Cartoon Network, Adult Swim , Класически филми Търнър и други. AT&T Communications предоставя на повече от 100 милиона американски потребители телевизионни, мобилни и широколентови услуги. Освен това компанията обслужва близо 3 милиона бизнес клиенти с високоскоростна свързаност и интелигентни решения. Другите две марки са AT&T Латинска Америка, която предоставя платени телевизионни услуги в 11 страни и територии в Латинска Америка и Карибите, както и Xandr, която предоставя рекламни решения и видео съдържание и дигитална реклама чрез платформата си AppNexus.
AT&T Inc. е световен лидер в областта на телекомуникациите, медиите и развлеченията и технологиите. Работи на пазара под четири операционни единици. WarnerMedia е водеща медийна и развлекателна компания, която създава и разпространява първокласно и популярно съдържание сред глобалната аудитория чрез своите потребителски марки, включително: HBO, Warner Bros., TNT, TBS, truTV, CNN, DC Entertainment, New Line, Cartoon Network, Adult Swim , Класически филми Търнър и други. AT&T Communications предоставя на повече от 100 милиона американски потребители телевизионни, мобилни и широколентови услуги. Освен това компанията обслужва близо 3 милиона бизнес клиенти с високоскоростна свързаност и интелигентни решения. Другите две марки са AT&T Латинска Америка, която предоставя платени телевизионни услуги в 11 страни и територии в Латинска Америка и Карибите, както и Xandr, която предоставя рекламни решения и видео съдържание и дигитална реклама чрез платформата си AppNexus.