Starbucks обединява сили с Alibaba за доставка на кафе напитки в Китай
Веригата има 3300 обекта в Китай

© ECONOMIC.BG / Pixabay
~ 1 мин.
Starbucks се обединява с поделението за доставка на храни на Alibaba, Ele.me, за да доставя кафе напитки и закуски на китайски потребители, съобщава Wall Street Journal.
Партньорството ще бъде обявено по-късно през седмицата, твърди изданието, като цитира запознати източници.
Ele.me ще осигури доставките от тази есен.
Говорител на Alibaba заяви пред CNBC: "Alibaba и Starbucks винаги търсят нови начини за задълбочаване на дългосрочното партньорство в Китай. Нямаме какво повече да споделим към този момент".
Миналата седмица Starbucks отчете рекордни фискални приходи за третото тримесечие и печалба, която надминава оценките на Уолстрийт. Китай е най-големият двигател на растежа на компанията.
Партньорството ще бъде обявено по-късно през седмицата, твърди изданието, като цитира запознати източници.
Ele.me ще осигури доставките от тази есен.
Говорител на Alibaba заяви пред CNBC: "Alibaba и Starbucks винаги търсят нови начини за задълбочаване на дългосрочното партньорство в Китай. Нямаме какво повече да споделим към този момент".
Миналата седмица Starbucks отчете рекордни фискални приходи за третото тримесечие и печалба, която надминава оценките на Уолстрийт. Китай е най-големият двигател на растежа на компанията.
По време на обявяването на финансовите си резултати Starbucks заяви, че ще започне да тества нови варианти за доставка в Пекин и Шанхай, започвайки от фискалната 2019 г., с цел увеличаване на продажбите.
Веригата има 3300 обекта в Китай.