„Телелинк Бизнес Сървисис“ залага на младите таланти в новата си визуална идентичност

Логото преминава от обемна в плоска визия и пренася графичната символика в цялата бранд идентичност

„Телелинк Бизнес Сървисис“ залага на младите таланти в новата си визуална идентичност

Снимка: Телелинк

1212 ~ 3 мин. четене
Автор: Телелинк

„Телелинк Бизнес Сървисис“ доказва, че залага на младите лица в екипа си и стимулира развитието на талантите. Компанията е поверила новата разработването на своята нова визия на един от най-младите си екипи, със средна възраст 28 години. Новата визия беше представена в началото на март, като целта на компанията е да се позиционира с модерни чисти форми и дръзки и живи цветове, които да се превърнат в основни комуникационни носители, обясняват от там.

„Компанията извървя естествен път на съзряване. Ние растем и продължаваме да се развиваме, но същевременно носим уникална и неповторима култура. Това налага не само юридическо, но и визуално обособяване чрез нова бранд идентичност. Ние винаги сме подкрепяли младите таланти и именно поради това не ни притесняваше да поверим и този отговорен проект в ръцете на амбициозни млади хора“, споделя Иван Житиянов, изпълнителен директор на „Телелинк Бизнес Сървисис“.

Компанията стартира като отдел „системна интеграция“ в „Телелинк България“, а 15 години по-късно вече е самостоятелно дружество с присъствие в седем държави и повече от 200 служители. Компанията е партньор на световни гиганти като Microsoft, Cisco, IBM, VMware, DellEMC и други. „Телелинк Бизнес Сървисис“ се готви и за дебют на първата си емисия акции на Българска фондова борса.

„Определено беше предизвикателство да създадем визия с послание, олицетворяващо духа и професионализма на компания, която е утвърдена като IT лидер на пазара в региона. В проекта трябваше да се вземат предвид много фактори – наследство, основен бизнес, продукти и услуги, фирмена култура и др. Не се страхувахме да грешим, за нас беше важно да вървим напред и да се забавляваме”, казва Трифон Димов, мениджър „Маркетинг и комуникации.

Именно той е ръководел проекта по създаването на новата бранд идентичност на компанията заедно с екипа си от двама млади и креативни професионалисти. Димов разказва, че компанията е преминала през много етапи, които са довели до точката на съзряване, че има нужда от нова визуална идентичност. „Преди две години придоби юридическа самостоятелност и беше време да се разработи и комуникационна идентичност. Всяка компания сама решава кога е подходящият момент за това - за нас определено е сега. Този проект ще спомогне за реализирането на стратегическите ни планове за експанзия в определени сегменти и нови пазари“, казва той и добавя: „Като крайна цел си поставихме изграждането на продукт, който да е модерен, уникален, креативен, да отговаря на духа на компанията и да ни накара да се гордеем с него.“

Най-трудното в проекта е било, необходимостта да се обобщят много гледни точки и да се въплътят в нещо модерно и същевременно отличаващо се. „Трябваше да изградим смела визия, която да отразява професионализма на компанията, качеството на услугите ни, като в същото време пресъздава богатата фирмена култура и ценностите ни. Това определено криеше своите предизвикателства“, казва Димов.

Уникалността в новата визия на „Телелинк Бизнес Сървисис“ са многото цветове. „Те са символ за пъстрата и жива култура на компанията, докато в основните визии сме вдъхновени от хора и технологии като основа на нашия бизнес. Всеки елемент сам по себе си, но и в тяхната цялост, гарантират неповторимостта на нашия проект“, казва комуникационният мениджър на компанията.

Основното послание в новата визия е, че компанията цели да достави най-модерните технологични решения на клиентите и с тяхна помощ да подобри бизнес показателите им. „Ние вярваме, че всяка организация може да черпи от ползите, които информационните технологии носят, независимо от индустрията или мащаба на компанията“, казва Трифон Димов. „Нашата мисия е да доставим комплексни технологични решения на клиентите си, като за тях оставяме единствено ползите от иновациите. Чрез новата идентичност се опитваме да предадем това като едно от основните послания на компанията“, добавя той.

Предстои компанията да се листне на Българската фондова борса и да се фокусира повече върху Small and Medium сегмента, привличането на нови таланти, както и върху проекти в сферата на Corporate Social Responsibility.

Логото преминава от обемна в плоска визия и пренася графичната символика в цялата бранд идентичност. Основните комуникационни подложки представляват елемент, който се среща многократно в логото на „Телелинк Холдинг“, което показва приемствеността и богатото наследство на „Телелинк Бизнес Сървисис“.

Компанията често използва черно-бяла визия в комбинация със смели и живи цветове. Основните визии са вдъхновени от технологиите, поради основния бизнес на „Телелинк“ и от хората, понеже компанията вярва, че основна цел на технологичните решения е да помагат на хората да правят страхотни неща.

Подкрепи Economic.bg