Tesla изпробва най-агресивния досега режим за колите си
Досега най-голямо ускорение даваше режимът Ludicrous („Абсурден“)

~ 1 мин.
Компанията Tesla вгражда в своите електромобили различни режими, регулиращи степента на ускоряване и комфорта на возене – от Chill („Спокоен“) до Ludicrous („Абсурден“). Последният буквално „залепя“ пътниците за облегалките при натискането на педала за ускорение.
Сега фирмата, оглавявана от предприемача Илон Мъск е подготвила още по-агресивен режим за новия хечбек Model 3 – Track Mode. Както подсказва и името ѝ, тази опция е предвидена за каране на колата по спортни писти.
Функцията вече е изпробвана от влогъра Маркъс Брауни. Той обяснява, че при този режим се изключват някои функции за безопасно шофиране и се включва контрол върху стабилността на електромобила, както и други настройки по задвижването, предвидени за каране по писта. Това означава, че при използването на Track Mode шофьорът може да поднася, недозавива и като цяло да използва Model 3 над обичайните му възможности.
Засега не е сигурно дали името на новия режим ще остане такова, както и кога точно той ще стане достъпен за всички хора, купили си Tesla Model 3. При всички положения решението на компанията на Мъск не е нещо ново в автоиндустрията – много спортни коли имат опция да се изключват определени функции за безопасност. Сравнително рядко обаче такова нещо се вижда при електрическите возила за масовия потребител.
Сега фирмата, оглавявана от предприемача Илон Мъск е подготвила още по-агресивен режим за новия хечбек Model 3 – Track Mode. Както подсказва и името ѝ, тази опция е предвидена за каране на колата по спортни писти.
Функцията вече е изпробвана от влогъра Маркъс Брауни. Той обяснява, че при този режим се изключват някои функции за безопасно шофиране и се включва контрол върху стабилността на електромобила, както и други настройки по задвижването, предвидени за каране по писта. Това означава, че при използването на Track Mode шофьорът може да поднася, недозавива и като цяло да използва Model 3 над обичайните му възможности.
Засега не е сигурно дали името на новия режим ще остане такова, както и кога точно той ще стане достъпен за всички хора, купили си Tesla Model 3. При всички положения решението на компанията на Мъск не е нещо ново в автоиндустрията – много спортни коли имат опция да се изключват определени функции за безопасност. Сравнително рядко обаче такова нещо се вижда при електрическите возила за масовия потребител.