Тийнейджърът, който прави милиони от чорапи

Бренан Аграноф е само на 17 г., но от 4 години управлява сам бизнеса си, докато учи

Тийнейджърът, който прави милиони от чорапи
6826 ~ 2 мин. четене

Повечето 17-годишни се вълнуват от постъпване в колеж, балната вечер или как да измъкнат ключовете от семейната кола. Но Бренън Аграноф не е типичният 17-годишен. Той съвместява ученето с работа, която има, откакто е на 13 години. Той е директор и създател на компанията HoopSwagg, която произвежда ръчно чорапи с различен забавен дизайн.

През последните 4 години Бренан осъществява идеята си за спортни чорапи с различни щампи и я превръща в печеливш бизнес с онлайн продажби за над 1 милион долара годишно.

Бренън е в училищния баскетболен отбор, когато през 2013 г. му хрумва идеята за чорапите. Забелязва, че повечето деца носят еднакви обикновени чорапи от спортни брандове като Nike. И си помислил - щом тези най-обикновени чорапи са толкова популярни, какво би било, ако има чорапи, които са с различни шарки и картинки?

Днес HoopSwagg продава чорапи с над 200 оригинални дизайна, създадени от Бренан. В бъдеще младежът предвижда да създаде възможност клиентите сами да избират какво да бъде щамповано на чорапите им и да си създават сами дизайна.

HoopSwagg има между 70 и 100 поръчки на чорапите за по 14,99 долара всеки ден.

Но това не е всичко. Тийнейджърът-предприемач успява да купи и конкурентната фирма TheSockGame.com. С придобиването й HoopSwagg прибавя към портфейла си още 300 дезайна и увеличава клиентите си.

Когато Бренън стартирал бизнеса си, 6 месеца отнел само изборът на правилните машини и технология за печат на принтовете по чорапите. После младежът успял да убеди родителите си да финансират идеята с 3000 долара. 

HoopSwagg започва да работи в семейния гараж в къщата на семейство Аграноф в Портланд, Орегон. Родителите купуват огромни количества бели спортни чорапи и печатането на забавните дизайни започва.

В началото бизнесът вървял вяло, но после чорапите придобили известност чрез социалните мрежи. Особено тези с дизайна на летището в Портланд. 

Продажбите нараснали и гаражът отеснял за HoopSwagg. Родителите на Бренан построили в имота си нова сграда с площ от 1500 кв. фута, където се складират продуктите. Майката на Бренан се включва в бизнеса на пълно работно време, наети са още 17 служители почасово. Тийнейджърът се научава да програмира, за да управлява уебсайта на компанията. Той е и единственият дизайнер на компанията, което е забележително, тъй като е далтонист.

В момента цветните чорапи на Бренан се продават през сайта на HoopSwagg website, както и през онлайн търговците Amazon, eBay и Etsy. 

Той има големи планове за следващите три години - да види чорапите си в големите търговски вериги. И смята да започне да предлага и нови стоки - връзки за обувки, вратовръзки и 

След няколко месеца Бренан завършва училище и планира да отиде в колеж. Но не веднага. След завършване иска да се фокусира върху бизнеса на HoopSwagg.

Сега той ходи на училище всеки ден, после подготвя домашната си работа и след това посвещава 6 работни часа на бизнеса.

Малцина могат да се похвалят като Бренан Аграноф, че управляват бизнес за милиони още преди да са завършили средно училище.

Коментари: 0