Twitter и Snapchat с нов живот, Facebook с разклатени позиции
Въпреки че заедно с Google, Facebook “циментира“ своята доминация в дигиталните медии през 2017 г., позициите може и да се пропукват

~ 1 мин.
Snapchat и Twitter показах признаци на дълго чакания обрат в позициите си на пазара тази седмица, а анализатори предположиха, че подемът се дължи на тревогите, които Facebook събуди относно въздействието му върху потребителите и обществото, пише CNN.
Двете компании, които имаха плаващи резултати през годината, изненадаха Wall Street тази седмица с по-силни от очакваното продажби за последните три месеца на 2017 г. Snap – с нов рът на потребителите, Twitter – с печалба за първи път.
Акциите на Facebook от друга страна, леко намаляват тази година. Компанията изненада инвеститорите, като промени News Feed на потребителите – да показва по-малко съдържание от медиите, издателите и рекламодателите. От Facebook разкриват, че потребителите започват да прекарват по-малко време в социалната мрежа, след като от компанията решиха да показват по-малко “viral” видеа.
Двете промени са в резултат на опитите на Facebook да се откъсне от съмнителния си в последно време имидж на въздействие върху света. Социалната мрежа посрещна много критики относно показването на фалшиви новини, влияние върху чуждестранните избори и пристрастяване към социалните медии.