УниКредит с нова бранд идентичност

Слоганът \"Банка за важните неща\" ще бъде част от всички комуникационни дейности, насочени към корпоративни и индивидуални клиенти

УниКредит с нова бранд идентичност

УниКредит представя за първи път своята нова бранд идентичност Банка за важните неща (от английски: Banking that matters). Слоганът ще бъде част от всички комуникационни дейности, насочени към корпоративни  и индивидуални клиенти.

Концепцията Банка за важните неща е разработена от рекламната агенция Leagas Delaney Italia. В съответствие с визията на групата Една банка, една УниКредит (от анг: One Bank, one UniCredit), слоганът ще бъде използван на всички 12 езика на държавите, в които е представена УниКредит.

Като банка на реалното действие, УниКредит е фокусирана да предоставя практични решения по лесен и ефикасен начин. Така допринася за истинска промяна в живота на хората, семействата, компаниите и корпорациите. 

Ролята на УниКредит днес повече от всякога е да разбира предизвикателствата и възможностите, които клиентите срещат всеки ден, и да им предлага смислени и точни решения на базата на силните си страни и опит като голяма международна група.

УниКредит е успешна паневропейска търговска банка. Групата предоставя уникална мрежа от филиали в Западна, Централна и Източна Европа на 25 милиона клиенти.

Съчетавайки местен експертен опит и международно покритие, УниКредит подпомага своите клиенти на глобално ниво, като им предоставя несравним достъп до водещи банки на своите 14 основни пазара, сред които и България, както и в други 18 страни по целия свят.  У нас УниКредит Булбанк и дружествата УниКредит Факторинг, УниКредит Кънсюмър Файненсинг и УниКредит Лизинг работят активно с над един милион клиенти – индивидуални лица, малък и среден бизнес, големи местни и международни компании и организации.

Коментари: 0