За първи път Netflix задмина кабелните телевизии в САЩ по абонати
Стрийминг услугата все още не може да изпревари по абонаменти всички видове доставчици на видео и тв съдържание

© ECONOMIC.BG / Pexels
~ 1 мин.
Стрийминг платформата за филми и сериали Netflix става все по-популярен източник на видео съдържание в средностатистическия американски дом. Това сочат актуалните статистически данни за първото тримесечие на 2017 г., които проследяват динамиката в абонаментите за платено съдържание в САЩ.
Скорошно проучване на Leichtman Research Group показва, че броят на абонаментите на Netflix за първи път изпреварва този на кабелните телевизии. Тенденциите сочат, че докато стрийминг платформата бързо печели нови абонаменти, то традиционните кабелни оператори губят своите, пише Business Insider.
За да я затвърди обаче, Netflix трябва да намери начин да изпревари всички традиционни мултиканлани платени тв услуги. Защото компанията все още изостава на фона на всички абонати на подобни услуги, ако се вземат предвид тези на сателитната DirecTV и телефонните системи като FiOS на Verizon за кабелни абонати.
Дори да остави това настрана, „успехъ на Netflix не е непременно в загубата на кабелната тв“. Призината е, че стрийминг услугата и кабелните оператори всъщност предлагат различни неща в своите услуги, така че много хора избират да се абонират и за двете. Редно е да се отбележи и, че много от фирмите, които оферират кабелните оператори, предлагат същите продукти и на Netflix.
Все пак последната статистика е пореден знак за нарастващата популярност на платформата
за поточно видео.