Експертът по храните

Компанията утвърди своя авторитет преди всичко с постоянното качество на продуктите, които предлага

Елза Маркова, изпълнителен директор (в средата), Димитър Митев (вдясно), търговски директор, и Валери Василев, главен оперативен директор
Елза Маркова, изпълнителен директор (в средата), Димитър Митев (вдясно), търговски директор, и Валери Василев, главен оперативен директор

„Белла България“ е компания със значимо международно участие както по линия на собствеността, така и на управлението, един от лидерите в хранителния бранш в източноевропейски план, развиващ продукти по утвърдените европейски и световни стандарти за високо качество на продукцията и здравословни храни.

За над 20 години на пазара в страната и чужбина, „Белла България“ се превърна в предпочитан партньор в хранителния бранш. Компанията утвърди своя авторитет преди всичко с постоянното качество на продуктите, които предлага – над 200 храни в различни категории, произвеждани в най-модерни фабрики със своя специализация.

2019 е поредна година, посветена на развитието на „Белла България“. Стартира нова мащабна инвестиционна програма в направленията производство, съхранение и експорт на храни за над 15 млн.лв.

Пълна автоматизация на производството на тестени продукти

Целият цикъл на производството на емблематичните за „Белла България“ тестени продукти (точени кори, бутер тесто и готови баници с различни размери и пълнежи) ще бъде напълно автоматизиран и ще се извършва по най-високите международни технологични стандарти, свеждащи фактора човешка грешка до минимум.

В избора си на технология „Белла България“ се доверява на водещите международни компании, които предлагат най-модерните технологични решения за прилагане на стандартите за качество и безопасност на производствените процеси и на актуалните изисквания за енергийна ефективност.

Производството използва технология от най-висок клас без влагане на консерванти, иновативни методи за опаковане, използващи материали с бариерни свойства, които позволяват съхранението и транспортирането на готовата продукция в охладен вид на дълги разстояния. Автоматизацията е в основата и на оперирането, и на нови складови бази, които ще са ключови логистични центрове.  Компанията е дългогодишен партньор на „Фреш Лоджик“ – един от най-модерните логистични центрове на Балканите (от -20° до +4°).

Български храни изцяло от български суровини

Стартира развитието на партньорска мрежа от български производители на висококачествени месни суровини с цел пълно обезпечаване на нуждите на  месопреработвателната дейност на „Белла България“. Дейността е на територията на най-екологичните райони в страната с фокус върху хуманното отглеждане на животните.

Разширяване на пазарното присъствие в ЮИЕ

„Белла България“ изгражда собствена търговска структура в Сърбия. Това е третото външнотърговско представителство на територията на Балканите след Румъния и Гърция. 

Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: храни | Белла България | успешните компании

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини