Китайска стрийминг компания пуска VR шлем за под $300

Компанията контролира и хардуерен, и стройминг бизнес

Снимка: iQiyi
Китайската компания за видео развлечения iQiyi възприема нов подход в хардуерния бизнес, пише CNBC. Базираният в Пекин играч пусна нов шлем за виртуална реалност (VR), наречен Qiyu 2S, който се явява като по-достъпна версия на миналогодишния ѝ 4K VR интегриран сет. Той ще се продава за 1 999 юана (294 долара).

Новият шлем има 4К резолюция, безжична връзка, без нужда от кабели. С него компанията се намесва като конкурент на пазара при средния клас VR очила. За сравнение, миналогодишният ѝ модел се продава за около 100 долара повече. 

От старта си през 2010 г. iQiyi успя да се превърне от платформа за видео стрийминг до голяма продуцентска къща в Китай за разнообразни шоута, сериали и друг тип съдържание. Компанията обяви, че към края на 2018 г. има над 87 млн. абонати. На годишната си конференция в Пекин тази седмица бяха изложени и планове за прибавяне на повече технологии за виртуална и добавена реалност, както и изкуствен интелект. 

Потребителското VR съдържание за новите слушалки на iQiyi включва възможност за гледане на концерти от първия ред. Хората могат също да гледат филми и различни предавания във виртуално кино с прожекционен екран с висока резолюция. 

Контролирането и на хардуер, и на съдържание може да позволи на iQiyi да обвърже в още по-голяма степен своите потребители по уникален начин. 


Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: виртуална реалност | VR | VR шлем | iQiyi

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини