Американците предпочитат да се върнат в магазините, а не в ресторантите
Услугите, за които потребителите най-много се вълнуват да използват отново са фризьорски салони и спа
Ако потребителите
трябва да избират как да прекарат времето си през уикенда, дали в пазаруване на
нови дрехи или в ресторант, повечето ще изберат пазаруването. Това е
констатацията от последното проучване на S&P Global Market Intelligence,
което анкетира 1250 души между 30 април и 18 май, пише MarketWatch.
Когато ограниченията отпадат, 44% от потребителите заявиха, че планират да се насочат обратно към магазините. Но само 31% са казали, че ще излязат да вечерят навън.
Междувременно веригите ресторанти в САЩ остават доста под капацитета си и без съмнение ще имат дълъг път към възстановяване, тъй като харчат прекомерни суми пари, само за да поддържат вратите си отворени.
Услугите, за които потребителите най-много се вълнуват да харчат, според S&P проучването, са професионални услуги като фризьорски салони и спа. Повече от половината от анкетираните (55%) казват, че са нетърпеливи да се върнат към тези преживявания.
Анализаторите на JPMorgan смятат, че САЩ ще се възстановят бавно в сравнение с други страни.