Американците предпочитат да се върнат в магазините, а не в ресторантите

Услугите, за които потребителите най-много се вълнуват да използват отново са фризьорски салони и спа

Снимка: Unsplash
07:58 02.06.2020

Ако потребителите трябва да избират как да прекарат времето си през уикенда, дали в пазаруване на нови дрехи или в ресторант, повечето ще изберат пазаруването. Това е констатацията от последното проучване на S&P Global Market Intelligence, което анкетира 1250 души между 30 април и 18 май, пише MarketWatch.

Когато ограниченията отпадат, 44% от потребителите заявиха, че планират да се насочат обратно към магазините. Но само 31% са казали, че ще излязат да вечерят навън.

Междувременно веригите ресторанти в САЩ остават доста под капацитета си и без съмнение ще имат дълъг път към възстановяване, тъй като харчат прекомерни суми пари, само за да поддържат вратите си отворени.

Услугите, за които потребителите най-много се вълнуват да харчат, според S&P проучването, са професионални услуги като фризьорски салони и спа. Повече от половината от анкетираните (55%) казват, че са нетърпеливи да се върнат към тези преживявания.

Анализаторите на JPMorgan смятат, че САЩ ще се възстановят бавно в сравнение с други страни.





Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: САЩ | потребители | магазини

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини