Aston Martin отчете 13.5 млн. паунда загуба заради слаби продажби

Продажбите падат с двуцифрени стойности

Снимка: Aston Martin
Британският производител на луксозни автомобили Aston Martin отчете загуба от 13.5 млн. паунда (17 млн. долара) преди облагането с данъци за третото тримесечие. Причината се крие в спада на продажбите в Европа и Азия.

106-годишният автомобилен производител, известен като любимата марка на филмовия агент Джеймс Бонд, заяви, че предприема действия за контрол на разходите си чрез програма за ефективност. Все пак прогнозата е компанията да успее да отговори на финансовите очаквания на пазара с резултатите си за цялата година.

„Общите обеми на едро намаляват от година на година, като балансираме растежа, позиционирането на марката и дилърските запаси“, каза главният ѝ изпълнителен директор Анди Палмър.

Обемите спадат с 16% до 1497 автомобила през трите месеца до края на септември, докато търсенето във Великобритания бележи понижение от 22%, а по-широката зона на Европа, Близкия изток и Африка – от 17%. В Азия обемите падат с една трета.

По-рано тази година компанията обяви, че набира дълг от 150 милиона долара с 12% лихва, за да укрепи баланса си преди пускането на нов спортен автомобил, който се надява да увеличи продажбите и да удвои продукцията.


Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: загуба | автомобили | Aston Martin | коли | финансови резултати

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини