InterContinental Sofia и тайните на успешния бизнес

Хотелът е победител и в Световните награди за луксозни хотели 2019 и носител на множество вътрешни за веригата призове

Секторът на туризма в България вече година и половина може да се  гордее, че носителят на приза „Най-добър нов хотел в Европа“ към престижните Световни награди за туризъм 2019 г., се намира в сърцето на София. От същото издание на награди е и призът „Най-добър хотел в България“, който е още едно свидетелство, че хотелът се утвърждава като икона на съвременния лукс в страната. Привличането на множество местни и чуждестранни гости благодарение на предлагания изтънчен дизайн, несравним комфорт и петзвездно обслужване, подпомага значително и туристическия, и развлекателен бизнес в столицата. Хотелът е победител и в Световните награди за луксозни хотели 2019 и носител на множество вътрешни за веригата призове.

Всичко това е свързано както с установяването на традиции за спазване на най-високите стандарти за качество, така и с осигуряването на  отлични условия на труд за служителите, което повишава ефективността им. 

„Впечатляващите резултати на InterContinental Sofia по всички показатели на хотелското обслужване са факт благодарение на невероятния ни екип от професионалисти – от пиколите, през служителите на рецепция, храни и напитки, хотелско домакинство, до администрация. Без отдадеността и усърдието на всеки един от тях, това не би било възможно.“ – споделя Генералният мениджър г-н Анджело Зукала. 

Принос в повишаването на безопасните и здравословни условия на труд има действащият Съвет по социални дейности, който ежемесечно се грижи за организирането на спортни и развлекателни дейности, честване на фирмени и лични празници, обучения, излети сред природата, отдих и грижа за здравето, екологични инициативи и зелени проекти. 


Според г-н Зукала, доброто представяне на всяка една фирма се дължи и на високото ниво на удовлетвореност сред служителите, което се постига чрез баланс между работата и личния живот. Това е видно и от впечатляващите резултати от проучването за удовлетвореност сред служителите, което показва завидните над 90 % положителни отзиви за мениджмънта на хотела. 

Редица международни проучвания показват, че включването на служителите в доброволчески инициативи оказва значение за цялостната мотивация за работа и чувство на удовлетвореност. В тази връзка, InterContinental Sofia има активна политика, свързана с опазването на околната среда. За втора поредна година, хотелът взима участие в мащабната инициатива „Да изчистим България заедно“ с почистване на паркове или реновиране на съоръжения. В допълнение, служителите участват и в различни инициативи, организирани на вътрешно ниво, като „Ден без електричество“ и „Ден без автомобили“. 

Малко след отварянето си, хотелът замества всички пластмасови сламки с такива от паста, намалявайки драстично употребата на пластмаса. През 2020 година се планира и въвеждането на по-големи разфасовки за шампоан и балсам за многократна употреба. Както за екипа в София, така и за цялата верига, опазването на околната среда чрез намаляване употребата на пластмаса и излъчването на въглеродни емисии във въздуха е ключово звено, защото успешният бизнес върви ръка за ръка с доброто бъдеще на Планетата.

InterContinental Sofia e част от InterContinental Hotels Group (IHG®) – водеща компания в хотелиерската индустрия, с повече от 400 000 служители в над 100 страни. В момента IHG® има 5723 действащи хотела в световен мащаб и 1925 в процес на изграждане.      



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: лукс | хотел | награди | InterContinental Sofia

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини