МЕТРО подари Tesla Model 3 на един от клиентите си

Уникалният автомобил бе спечелен от търговец от Лясковец, участвал в играта на компанията

Снимка: Метро

Петър Нешев от Лясковец е късметлията, спечелил голямата награда на МЕТРО - уникален електрически автомобил Tesla Model 3. Той бе изтеглен сред 270 000 уникални картодържатели на веригата за търговия на едро. Те са участвали в играта на компанията, в чест на 20-годишнината от основаването й.

Всичко, което участниците трябваше да направят, бе да сканират своята МЕТРО карта на входа на някой от магазините на търговската верига до 31 декември, за да се включат без пазаруване в томболата.

Наградата бе връчена на победителя от Атила Йенисен, главен изпълнителен директор на МЕТРО България.

Петър Нешев е на 56 години, собственик на семеен комплекс – хотел и ресторант  „Странноприемница при Пешо“, гр. Лясковец, който се намира на 9 км от гр. Велико Търново и на 7 км от с. Арбанаси. Петър е в ресторантьорския бизнес от 1984 г. Мечтата му винаги е била да има собствено заведение. Успява да я реализира през 2013 - годината, в която се ражда неговият първи внук, който също да се казва Петър.

„Беше ми мечта да имам свое заведение. Дълго време набирах смелост, но накрая рискувах и започнах“, разказва щастливият победител.

Обича да готви и го прави със сърце. Любимите му ястия са от месо, но приготвени на фурна. Това предлага и на клиентите си – гости на Лясковец и местни хора. Заведението му е популярно и като място за големи събития, но и с вкусното си обедно меню. В бизнеса участва цялото семейство.

Освен Велико Търново и Арбанаси, Петър препоръчва Лясковец като атрактивна дестинация за българските туристи. В града се намира единственият в България музей на гурбетчийското градинарство,  манастирът „Св.Св. Петър и Павел“, пет църкви и над сто сгради обявени за паметници на културата, които Петър смята, че гостите му заслужава да посетят. 

Клиент е на МЕТРО от откриването му през  1999 г. Отначало пазарува в София и Русе, но с откриване на магазина във Велико Търново започва да зарежда редовно от там. „Търновското МЕТРО ми е съвсем наблизо. Знам, че дори нещо да ми свърши в ресторанта, бързо ще стигна и ще заредя от магазина, преди края на работното време“, казва Петър. Доволен е от работата си с магазина, от който освен хранителни продукти, е напазарувал и обзавеждането за хотелската си част. Разчита много на хората от магазина във Велико Търново и се радва на подкрепата, която почти ежедневно му оказва Даниел Василев и другите служители по продажби.

Петър се радва, че е спечелил вече легендарния автомобил на Илон Мъск и няма търпение да отиде с него до МЕТРО Велико Търново. Още повече, че там са разположени две от зарядните станции на МЕТРО за електрически автомобили. Скоро Петър и други собственици на електрически коли ще могат да зареждат от зарядните станции на магазина изцяло зелена електроенергия, генерирана от фотоволтаичната соларна система, която МЕТРО ще изгради на покрива на търговския си обект. Първата подобна соларна система за производство на електроенергия за собствени нужди заработи в МЕТРО Благоевград през декември 2019 г.

Петър Нешев е един от над 400 000 професионални клиенти на МЕТРО  - хотелиери, ресторантьори и малки търговци, които компанията обслужва повече от 20 години. През 1999 г. МЕТРО отваря своите първи три магазина – в Пловдив, София и Русе, за да постави основите на модерната търговия в България.

Най-големият търговец на едро в България отбеляза свята 20-годишнина с атрактивна кампания, в която, наред с Tesla Model 3 бяха раздадени общо 8 големи награди – апартамент на българското Черноморие, скутер Kimco, компютър Macbook Pro, екскурзии до Дисниленд, Израел, Испания, круиз до Дубай и Абу Даби. Хиляди по-малки награди достигнаха до професионалните клиенти, добавяйки още повече позитивни емоции към успешното им пазаруване в 11-те магазина на компанията.

„По случай 20 годишнината на МЕТРО създадохме дигитално колело на късмета, което бе много щедро към нашите клиенти. Чрез него раздадохме над 270 000 награди, а клиентите ни регистрираха близо 2.3 милиона участия“, казва Димитър Вутков, директор „Маркетинг“ на компанията. „Добрата новина е, че продължаваме с изненадите и през 2020 г. Всичко, което нашите клиенти трябва да направят, за да участват, е да сканират картата на колелото във всеки от нашите магазини“, добавя той.




Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: метро | електрически автомобил | тесла | МЕТРО България | Модел 3

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини