„Лактима Балкан“ инвестира в модернизация и подобряване на обслужването

„Лактима Балкан“ показва високи резултати в продажбите и стремеж към развитие

Повече от 21 години “Лактима Балкан” произвежда висококачествени и пълноценни млечни продукти като умело съчетава традициите на старите майстори с модерни производствени практики. Тя  е първият производител на директен за консумация айрян в България - айрян “Балкан”. Всяка година продуктът увеличава пазарния си дял, а това го държи на лидерска позиция в продажбите на айрян и го прави най-разпознаваемия в България.

Освен айрян, “Лактима Балкан” предлага широко портфолио от кисело и прясно мляко, заквасена сметана, млечни напитки и десерти. През 2016 г. компанията  представи и високопозиционираната биосерия млечни продукти, която още през първите шест месеца завладя биопазара с около 30 % дял.

„Лактима Балкан“ показва високи резултати в продажбите и стремеж към развитие. Това се дължи както на волята и професионализма на  управленския екип, така и на стриктното следване на дългосрочна инвестиционна програма, част от която са модернизация на производствените мощности и подобряване на логистиката.  Друго инвестиционно перо е свързано с развитието на човешкия ресурс и  условията на труд. От началото на годината броят на служителите й се е увеличил с 40%  като привлича основно млади специалисти. Компанията залага и на мениджърски екип от млади професионалисти.

 “Успехът се крие в стремежа да ставаш все по-добър. Това е двигателят на нашия екип” - споделя  Михаела Христова, изпълнителен директор на “Лактима Балкан”.

Текстът е част от книгата "Успешните компании" 2018.



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: модернизация | успешните компании | обслужване | Лактима Балкан

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини