AIG сменя логото си
Американският застраховател подготвя цялостно ребрандиране, което ще завърши до края на есента
Спасеният от фалит американски застраховател - American International Group Inc. (AIG) ще промени логото си, пише Business Insurance. Решението е част от усилията на застрахователя да се ребрандира изцяло, с което да се отдалечи от имиджа на почти фалирала компания.
AIG планира да завърши ребрандирането до края на есента. Дъщерната компания Chartis Inc.,която се занимава с жилищно застраховане, ще бъде представена като AIG в повечето държави, където оперира. Компанията беше придобира през 2009 г., само няколко месеца, след като правителството спаси застрахователя от фалит и получи 80% от капитала на компанията.
Животозастраховането и пенсионното осигуряване на AIG, което сега е познато под името SunAmerica Financial Group, ще бъде променено на AIG Life & Retirement.
"Разпознаваемостта на AIG сред клиентите, инвеститорите и широката общественост се увеличава, което прави бизнеса на компанията в САЩ печеливш", коментира главният изпълнителен директор Робърт Бенмоше. Нашето ново лого отразява възраждането на компанията и погледът ни в бъдещето", добавя той.
От AIG обясниха, че новото лого първоначално ще се използва ограничено, докато не завърши цялостното ребрандиране.