БДЖ ще подари билет на онлайн клиент №1000

До края на годината системата трябва да обхваща всички влакове

168 ~ 2 мин. четене

В периода 18 - 20 февруари се очаква да бъде продаден хилядният онлайн билет за пътуване с влак. Пътникът, закупил хилядния билет, ще получи като награда един безплатен билет за пътуване по избран от него маршрут в страната, съобщиха от Холдинг БДЖ.

От началото на стартирането на системата за онлайн резервации и продажба на билети до момента са се регистрирали над 5400 потребители. Продадените онлайн билети са 815, като 358 от тях са за пътуване с новите спални вагони. 

Новата система предлага бърз, лесен и модерен начин за закупуване на железопътни билети, независимо от местонахождението на клиента, като позволява и възможност за визуален избор на спални и седящи места, съгласно композицията на всеки влак. Разплащането се осъществява по електронен път с най-масово разпространените кредитни и дебитни карти. Билетът се получава на електронната поща на регистрирания клиент, след което се разпечатва на хартиен носител. Особено удобна за клиентите е възможността да се закупуват билети от таблети и смартфони. По този начин не е задължително билетът да се разпечатва на принтер, тъй като той се валидира от кондуктора във влака директно от мобилното устройство. До момента системата работи стабилно, без сривове и прекъсвания.

Системата за онлайн резервации и продажба на билети стратира на 20-и декември 2013 г. с дванадесет влака, движещи се по основните търговски направления, които обхващат общо 55 гари.

До края на 2014 г. системата за онлайн резервации и продажба на билети ще предоставя цялостно интегрирано обслужване и билетоиздаване, като ще покрива всички влакове и гари в страната. Чрез системата клиентите на „Холдинг БДЖ” ЕАД ще имат възможност да закупуват онлайн билети за всички международни влакове от и за България, както и всички видове превозни документи (абонаментни карти, групови билети и др.). Цялостно изградената система ще дава и информация за движенето на влаковете, в т.ч. и евентуални техни закъснения, за които клиентите ще могат да се информират както в гарите, така и от официалната интернет страница на „Холдинг БДЖ” ЕАД. Други предимства на системата ще бъдат автоматизирането на голяма част от дейностите, които в момента се извършват ръчно, и получаването на детайлна маркетингова и статистическа информация.

Системата е достъпна на официалната интернет страница на „Холдинг БДЖ” ЕАД - www.bdz.bg, както и на електронен адрес - http://bdz.transportinfo.bg.

Подкрепи Economic.bg