Бизнесът дава 98 милиарда долара за реклама
Световните разходи през 2012 г. се насочват към Интернет
Интернет става предпочитаното място за реклама. За 2012 г. общият бюджет на фирмите, представени в глобалната мрежа ще надхвърли 98 млрд. долара. Това е с 16 процента повече от платеното преди година, отчитат експертите. Делът на интернет-рекламата достига 19 процента, което означава, че Мрежата става предпочитано място за правене на бизнес.
Най-голям ръст на рекламните послания в Интернет през миналата година е отчетен в Северна Америка. Там са платени 34,5 млрд. долара, което е с почти 10 млрд. долара по-малко от дадените пари в Азиатско - Тихоокеанския регион – 24,8 млрд. и Западна Европа, където похарчените средства са 21 млрд. долара.
През тази година тенденцията за реклама в Мрежата ще се запази, но разходите по региони ще се увеличат съответно на 38 милиарда долара в САЩ, 31,4 милиарда в Азия и 23 милиарда долара в Европа.