Даваме 24 млн. лева за реклама на туризма
България ще привлича туристи от Индия, Япония и Китай
Близо 24 млн. лева са заделени за реклама на българския туризъм през тази година, заяви зам.-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов. Осем милиона лева от тази сума са осигурени от държавния бюджет, а останалите 16 млн. лв. са по Оперативна програма „Регионално развитие“.
България ще търси популярност не само в утвърдени дестинации, като Германия и Русия, а вече и в Индия, Япония и Китай, добави Маринов.
От бранша очакват тази година да се постигне 3 % ръст на туристите. Прогнозите ще са съвсем конкретни след изложенията в Киев, Москва и Берлин, които предстоят през месец март, уточни зам.-министърът.
Днес Иво Маринов участва в представянето на пътеводителя за област Велико Търново от кампанията „Опознай родния край“. Пътеводителят включва 17 туристически маршрута от областта. Велико Търново е сред първите области в страната, които се включиха в националната кампания, чиято основна цел е популяризиране на културно-историческото наследство сред българските ученици, добавят от МИЕТ.