Доверието на потребителите в САЩ отново се понижи
Индексът за очакванията на потребителите спадна с пет пункта до 72,3 от 77,3, което е четвърти пореден спад
Потребителското доверие в САЩ падна за четвърти пореден месец до най-ниското си ниво от януари насам, а индексът за очакванията на потребителите е на най-ниското си ниво от ноември, според доклад за частния сектор, публикуван във вторник.
Conference Board, индустриалната група, която съставя индекса, обяви че потребителските нагласи падат до 62,0 пункта от 64,4 преди месец. Това обаче е все пак по-високо отколкот бяха очакванията на икономистите. Техните прогнози бяха за нива от 63,5, според анкета на Ройтерс.
"Подобрението на индекса за настоящето положение, съчетано с умерено забавяне в очакванията на потребителите, показва, че ще има малка промяна в темпа на икономическата активност в краткосрочен план", каза Лин Франко, директор на Център за потребителски изследвания на Conference Board.
Индексът за очакванията на потребителите спадна с пет пункта до 72,3 от 77,3.
Оценката на потребителите на пазара на труда бе смесена, но очакванията за доходите падна, което предполага, че потребителските разходи, които задържат икономиката над повърхността, могат да не продължат.