Комплекс иновативни продукти от Райфайзенбанк

Банката вече има мобилно приложение за онлайн банкиране и зони за 24-часово обслужване

592 ~ 1 мин. четене
Автор: Атанас Христов

Райфайзенбанк (България) вече предлага комплекс от иновативни продукти на своите клиенти. "Банкирането на дребно е много важен сегмент за нас. Иновациите ще подобрят обслужването на клиентите ни и ще ги улеснят при използването на продуктите на банката", коментира при представянето на комплекса иновации главният изпълнителен директор на Райфайзенбанк Оливер Рьогл.

От шестата по големина банка на българския пазар представиха новото мобилно приложение за онлайн, което има същите характеристика като досега познатото интернет банките, но направено под формата на апликация за двете най-популярни операционни системи за таблети и смартфони - Android и iOS.

Зоните за банково обслужване 24 часа, 7 дни в седмицата са друга иновация, с която се похвалиха от Райфайзенбанк. Засега са изградени три такива зони, които се намират на ключови места в София. Пред Economic.bg от банката споделиха, че плановете им са в рамките на година зоните за 24-часово обслужване да станат 15.

Предстои поетапно 120 офиса на банката да започнат да предлагат на клиентите си безплатен достъп до безжичен интернет, а от днес корпоративният сайт на финансовата институция е изцяло обновен.

Подкрепи Economic.bg