Нова марка смартфони на българския пазар

Флагманът MEIZU MX4 беше представен вчера в Пекин

Нова марка смартфони на българския пазар

Новият модел на MEIZU, един от най-големите производители и фаворити на китайския смартфон пазар, ще дебютира  на българския пазар до края на годината. MX4пе е с подобрена версия на Android, отлично представяне и забележителни спецификации. Ексклузивен вносител на MEIZU на българския пазар ще бъде TCCM -най-големият дистрибутор на мобилни устройства и аксесоари в Централна и Източна Европа, съобщават оттам.

Meizu MX4 има 5,36 инча широк екран и най-тънките рамки на смартфон с този екран, който тежи само 147 гр. Яркостта достига невероятна 500nit с отлично контрастно съотношение и цветова гама. Умният 8-ядрен процесор гарантира пестене на енергия и отлично представяне на телефона с възможност за най-бързата работа с Wi-Fi, предаване на данни и обработване на графична информация.

Батерия с 3100 mАh и енергоспестяващият процесор осигуряват значително подобряване на продължителността на използване. MX4 има камера с невероятните 20,7 мега-пиксела от Sony и перфектно фокусиране. Иновативната операционна система Flyme 4.0 е базирана на Android 4.4.4, но се отличава със значителни подобрения, предназначени да направят смартфона с голям екран удобен за използване и да предложат много нови функции.

“Марки като MEIZU и Xiaomi показаха на света как премиум смартфон брандовете вече отстъпват назад.  Новите играчи, които до скоро се третираха като стартъп, вече водят по растеж с много сериозни пазарни дялове дори в най-развитите и конкурентни пазари на света, какъвто е Китай”, казва Камил Вачек, собственик на TCCM.

“Невероятно е как млади брандове предлагат толкова добри модели, че разтърсват конкуренцията по отношение на дизайн, характеристики, иновации, и не на последно място - цена и поддръжка. Индустрията се променя всеки ден и в следващите две години може да видим пълна промяна на основните играчи и дялове на пазара. Пристигането на MEIZU в България е много добра новина за всички фенове на иновациите, които търсят усещане за премиум смартфон. Нашият пазар е готов за новите тенденции и клиентите ще усещат ползата от засилването на конкуренцията все повече“ казва за последния премиум бранд в тяхното продуктово портфолио Лора Ханджиева, мениджър на TCCM за България.

Коментари: 0