Омбудсманът на ЧЕЗ е получил 226 жалби

На 105 от жалбите вече е даден отговор на клиентите

104 ~ 1 мин. четене
Автор: Силвия Георгиева

Омбудсманът на електроразпределителното предприятие ЧЕЗ е получил 226 сигнала от недоволни клиенти от 11 март до днес, сочат данните на дружеството, което снабдява с електроенергия потребителите в Западна България. Обработени и разгледани са 117, като по 105 от жалбите вече е даден отговор на клиентите.

Енергийният омбудсман на ЧЕЗ в България Радослав Димитров днес се срещна с клиентите на компанията в сградата на клиентския център в Монтана. Това е шестият град, в който Димитров прави лични срещи с потребители след приемните в София, Благоевград, Враца, Перник и Плевен.

"Практиката показа, че прекият диалог с клиентите, обсъждането на всеки отделен казус и съветите, които получаваме, са от изключително значение за компанията и подобряване на отношенията с потребителите. Ще продължа откритите разговори с хората и в други градове", каза Радослав Димитров.

Подкрепи Economic.bg