Плащаме с един клик на мишката
Ново приложение на МастерКард позволява лесни и бързи покупки, засега ще е достъпно само в САЩ, Канада, Великобритания и Австралия
MasterCard обяви днесPayPass Wallet Services, ново глобално предложение за банки, търговци и партньори, което ще направи по-бързо и по-лесно пазаруването на потребителитев магазините или онлайн, като позволява да се плаща сигурно само с едно кликване на мишката, докосване до екрана на таблета, или допир на смартфона.
PayPassWallet Services осигурява три различни компонента - PayPass Acceptance Network (PayPassOnlineиPayPassContactless), PayPass Wallet и PayPass API.
Тези услуги позволяват пазаруване, без значение къде и как потребителите пазаруват, както и пакет от услуги за цифров портфейл и инструменти за разработчици, за да направи по-лесно свързването на други портфейли в мрежата за приеманеPayPassOnline.
AmericanAirlines и Barnes&Noble ще бъдат сред първите търговци партньори, които ще включатPayPassOnline бутон за плащане на техните сайтове като American ще интегрираPayPassWallet в своето мобилно приложение.
"Потребителите искат да избират кога, как и къде да плащат за покупките си. Търговците искат гъвкавостза по-лесно приемане надигитални плащания, така че те да превърнат повече хора, които разглеждат, в купувачи - както онлайн, така и в магазините.", заяви Ед Маклафлин, chief emerging payments officer вMasterCard. "Ние осъзнаваме, че когато става дума за плащания, само един портфейл не може да управлява всички. PayPass Wallet Services опростява изживяването при пазаруване, докато същевременно предоставя гъвкавост и избор за търговците, банките и потребителите.”
MasterCard ще направи PayPass Wallet Services достъпни за партньори през третото тримесечие на 2012 г., първоначално в САЩ, Канада, Великобритания и Австралия и впоследствие ще включва и други страни. PayPass Wallet Servicesще се разширят до мястото на продажба с течение на времето, за да се създаде едно цялостно изживяване при пазаруване за потребителите, като им предоставя допълнителни услуги с добавена стойност, като например: проверка на сметката с един поглед преди да направят покупка, контрол на изхарченото, както и известия получавани в реално време, предоставяне на оферти, талони и усъвършенствани програми за лоялност.