По-ниските разходи повишиха печалбата на Burger King

Продажбите на веригата заведения за бързо хранене се повишават с 2.4% в Европа, Африка и Близкия изток

212 ~ 1 мин. четене
Автор: Атанас Христов

Американската верига заведения за бързо хранене Burger King е постигнала по-висока печалба през третото тримесечие благодарение на повишаващи се продажби извън САЩ. Намаляването на разходите и увеличаване на франчайзинга.

Нетната печалба на Burger King се повишава до 68.2 млн. долара в периода юли-септември 2013 г., докато година по-рано беше 6.6 млн. долара. Въпреки това продажбите на ресторантите в Северна Америка намаляват с 0.3%, предаде BBC.

Burger King, която е третата най-голяма верига за продажба на хамбургери в САЩ след McDonald's и Wendy's, обяви, че е успяла да намали разходите с 90%, което се дължи на по-широкото използване на франчайзинга вместо от отварянето на собствени ресторанти. През последната година Burger King е дал отново на франчайзинг над 500 ресторанта.

Продажбите на веригата заведения за бързо хранене се повишават с 2.4% в Европа, Африка и Близкия изток. В Азиатско-тихоокеанския регион показателят е нараснал с 3.7% на годишна база през третото тримесечие.

За последните 12 месеца книжата на Burger King са добавили 16% към стойността си. Изнесените резултати донесоха 2.7% ръст на акциите в предварителната търговия.

Подкрепи Economic.bg