Потребителски съвет ще консултира ЧЕЗ

Целта е да се подобри обслужването на клиентите

136 ~ 1 мин. четене
Автор: Силвия Георгиева

Електроразпределителното предприятие (ЕРП) ЧЕЗ, което доставя ток в Западна България ще бъде консултирано от специално създаден Потребителски съвет, чиято цел е провеждане на по-ефективна потребителска политика. Колективният орган ще дава становища и ще прави предложения за подобряване на обслужването, съобщиха от ЧЕЗ.

В момента се подготвя създаването на Потребителския съвет, в който ще участват представители на компанията, на неправителствени организации и експерти.

"Със създаването на Потребителски съвет ще можем да отговорим в максимална степен на потребностите на нашите клиенти и ще защитим техните права", категоричен е Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

Съветът ще бъде независим орган по отношение на търговските дружества "ЧЕЗ Разпределение България" АД и "ЧЕЗ Електро България" АД. Той ще бъде на пряко подчинение на регионалния мениджър на ЧЕЗ за България и ще работи в тясно сътрудничество с енергийния омбудсман и с потребителските организации в България.

Подкрепи Economic.bg