Starbucks стъпва на вендинг пазара на кафе

Компанията започва да продава кафе еспресо в капсули чрез марката Verismo

4148 ~ 1 мин. четене

Американската верига кафетерии Starbucks  обяви, че започва да продава кафе еспресо в капсули чрез марката Verismo , чиято цел е да вземете парче на бързо развиваща се пазар, доминиран от Green Mountain Coffee Roasters  и Nestle.

Акциите на Green Mountain паднаха, когато Starbucks обяви плановете си за Verismo март.

Кафе машините на Green Mountain контролират повече от три четвърти от пазара в САЩ. Nestle, които притежават марката Nespresso имат 35% дял в световен мащаб, с концентрация основно в Европа.
Машината Verismo на  Starbucks  се продава за $ 199 или $ 399 в зависимост от размера и функции, ще се предлага в около 4300 фирмени магазина от сряда. Тя вече се продава онлайн и чрез други търговци на дребно в САЩ.

Машините на Green Mountain и Nestle, доминиращите играчи в пазара за 8 млрд. долара са в същия ценови диапазон.

Keurig Green Mountain Vue се продава за около $ 250, докато Nespresso машините, могат да струват някъде от $ 130 до $ 700.

Подкрепи Economic.bg