Война за потребители: Zynga създава собствена мрежа за игри
Управляващият директор на компанията Мануел Бронщайн ще може да разчита на над 290 млн. потребители
Компанията за разработване на игри Zynga обяви на конференция в Сан Франсиско, че ще създаде собствена социална мрежа за игри с името “Zinga with Friends”, информира Wall Street Journal. Целта на проекта е компанията да се отдели от голямата си зависимост от Facebook платформата и да достигне до широк кръг от потребители.
Управляващият директор на Zynga.com Мануел Бронщайн ще може да разчита на над 290 млн. потребители. Очаква се новата мрежа да излезе онлайн в близките седмици.
Така най-голямата социална мрежа в света, собственост на Марк Зукърбърг, получава сериозен конкурент в битката за онлайн реклами в лицето на основния доставчик на игри.
От изданието припомнят, че Zynga прави 93% от приходите си от Facebook и дължи успеха си на социалната платформа. Напоследък обаче ръстът на клиентите отчита застой. За последните 3 месеца компанията отчита съвсем леко повишение спрямо предходното тримесечие, което събужда директорите в Zynga да предприемат действия.
Анализаторите обаче са по-загрижени дали борсовият новак Zynga ще успее да спечели достатъчно пари на потребител, за да успее да остане устойчив по пътя си нагоре.