Volkswagen се отърсва от кризата
Компанията губи позиции в Западна Европа, но продава повече в Азия и Америка
Производителят на автомобили Volkswagen превъзмогва кризата в продажбата на нови коли, но главно с основната си марка. За първите седем месеца на годината глобалните продажби на VW са нараснали с 10,4% до 3.26 милиона превозни средства, съобщи в сряда във Волфсбург. Само през юли, производителят е продал от основната си марка 468 300 коли, с 11,9% повече, отколкото година по-рано.
Продажбите на коли са намалели в Западна Европа от началото на годината с около 5% до близо 530,000 коли. В Германия и в Централна и Източна Европа компанията има увеличение, което ан места достига до 49%. Добро е представянето и в Северна Америка с увеличение от почти 25% до 346 700 автомобила. В Азия продажбите са нараснали с 15,1%. В Китай VW е продал 1,14 милиона коли, с 15,2% повече, отколкото през същия период на миналата година.