Amazon започна продажба на хранителни продукти под собствена марка
Компанията все повече развива собствени търговски брандове

Американската компания Amazon.com Inc. за първи път стартира продажба на хранителни продукти под собствени търговски марки, пише The Wall Street Journal.
Тази седмица Amazon започна да продава на своя уебсайт кафе на зърна и смляно кафе Happy Belly, създавайки конкуренция на своя съсед Starbucks (седалищата и на двете компании се намират в Сиатъл). Amazon също произвежда детски храни Mama Bear с два различни вкуса.
Миналият месец WSJ съобщи, че Amazon се готви да въведе четири собствени марки, под които ще се произвеждат храни, памперси и почистващи продукти. Новите продукти са достъпни само за потребители, които имат абонамент за Amazon Prime.
Това не е първият опит на Amazon да създаде свои собствени марки. Широка гама от продукти влизат в линията AmazonBasics, като например батерии, стативи, топки и др. Също така, под търговската марка Pinzon компания произвежда спално бельо.
Amazon.com Inc. - най-големият световен онлайн търговец на дребно и една от първите онлайн услуги, фокусирани върху продажбата на стоки за масово потребление.
Миналата година продажбите на стоки от собствени търговски марки в магазините в САЩ достигнаха $ 118,4 милиарда евро, около $2,2 милиарда повече от миналата година, според Асоциацията на производителите на частни търговски марки (PLMA).