Benetton обмисля отново да отвори магазини в САЩ
Компанията отбелязва силни онлайн продажби в страната

© ECONOMIC.BG / Benetton
Лучано Бенетон в една от рекламите на марката
~ 1 мин.
Италианската марка облекла Benetton проучва ход отново да отвори магазини в САЩ, отбелязвайки силни продажби на електронната търговия в страната. Benetton, с 5000 магазина в международен план, затвори последната си локация в САЩ през 2017 г., съобщава Fortune.
"Знаем, че марката все още е много свежа и добре позната", заяви Лучано Бенетон, изпълнителен председател на Benetton Group.
Той допълни, че компанията е предприела стъпки за подобряване на качеството си, като премести част от производството обратно в Италия и Европа.
"Това е цел на компанията, но и очакване на пазара", каза Бенетон. „Хората искат не да купуват много неща, които струват малко, но малко по-малко неща, които струват малко повече и създават повече емоция.“