Billa осигурява ремонт на Паметника на Шипка

Концерт на популярни български изпълнители ще финансира инициативата

Billa осигурява ремонт на Паметника на Шипка
Автор: Илия Лазаров

Търговската верига Billa ще осигури ремонт на Паметника на връх Шипка, съобщи управителят на компанията Бойко Сачански на съвместна пресконференция с министрите на туризма Николина Ангелкова и на земеделието Десислава Танева. Това ще се случи чрез благотворителна кампания, организирана с помощта на министерствата на културата, туризма и на спорта, предаде репортер на Economic.bg.

Billa oрганизира благотворителен концерт на 31 май в софийската зала „Арена Армеец“ с участието на популярни български изпълнители - Поли Генова, Сигнал, Веселин Маринов, Тони Димитрова, Панайот Панайотов, Д-2, Райна и др. 

Билетите са по 5 лв. и 10 лв., а събраните средства ще се използват за ремонт на мемориала. Предвидено е и дарение от компанията, чийто размер засега се пази в тайна.

В магазините на Billa вече се продават фланелки с изображения на някои от 100-те национални обекта. Продажбата на всяка от тях осигурява по 1 лв. за паметника. 1% от стойността на продадените млечни продукти в периода 2-29 юни също отива за реставрация на паметника Шипка. 

„Едва ли има друг от 100-те национални обекта, който да е по-популярен. Решихме да е Шипка, за да е разпознаваем от всички българи, да го почувстват като своя кауза и да се включват в нея“, посочи Сачански.

Чрез тази инициатива индиректно се подпомагат и българските производители, чийто продукти отговарят на Българския държавен стандарт (БДС).

Министърът на земеделието Десислава Танева адмирира инициативата на Billa и изтъкна ангажираността и отговорността на компанията към българските производители и местните общности.

„Това е подкрепа и за българското национално производство. БДС означава по-високо качество, означава истинско българско мляко в тези продукти и продукт полезен за здравето на потребителите. Цената е по-добра от тази на конкурентния имитиращ продукт“, обясни Танева.

Тя адмирира сътрудничеството на Billa с производителите на плодове и зеленчуци. „Българският плод и зеленчук със сигурност е по-търсен от вносния“, категоричен бе земеделският министър.

Кампанията ще продължи и през следващите години с реставрацията на нови туристически обекти.

Коментари: 0