Политика
364
Facebook може да похарчи милиарди за спортен стрийминг
440
~ 1 мин. четене
Facebook вече има известна история зад гърба си в предаването на спорт на живо, но сега изглежда компанията е готова да скочи с двата крака в това предизвикателство. Източници на профилираната медиа Sport Business Journal твърдят, че социалната мрежа е наела специален човек, който да се заеме договарянето на евентуални спортни сделки.
Според информацията целевият бюджет за това е в рамките на „няколко милиарда долара“, пише още Engadget. Парите обаче няма да се насочат към конвенционалните телевизионни източници, а ще бъдат инвестирани единствено в интернет сделки.
Действията на Facebook не са изненада, предвид очертаващата се тенденция онлайн компании все повече да насочват ресурс към видео съдържание. Конкретно по спортната тематика, неотдавна Amazon например плати 50 млн. долара за излъчването на мачовете от Националната футболна лига в САЩ, което идва да покаже, че и мениджмънтът в спортния бранш също е готов да заложи на новите канали за разпространение на информация.
По всички личи, че Facebook има реален шанс също да привлече интересно и мащабно по размер съдържание. Все пак няма гаранция, че платформата ще стане голям разпространител в близко бъдеще. Но фактът, че е готова да отвори портфейла си за подобни дейности, вече говори намеренията ѝ да грабне по-голям дял от нишата на спортния стрийминг.
Социални мрежи като Twitter, които вече са направили първите си стъпки в областта, трябва да имат едно наум, предвид факта колко агресивно навлиза Faceboko във всяко свое ново начинание, помитайки досегашните играчи.