Facebook обяви причините за поредния срив и се извини на потребителите си
Проблемът е бил причинен от "грешна конфигурация" на рутерите, обясняват от корпорацията
Facebook се извини на потребителите за нов двучасов глобален срив на част от услугите си и обяви, че той се дължи на грешки в конфигурацията. Корпорацията потвърди, че социалните платформи Instagram, Messenger и Workplace са били засегнати от втори инцидент в рамките на броени дни след първия.
Поднасяме искрените си извинения, ако през последните няколко часа не сте имали достъп до нашите социални мрежи. Отстранихме проблема и още веднъж благодарим за търпението ви тази седмица“, се казва в съобщението на Facebook.
Потребителите на Instagram не са могли да заредят началната си страница, докато други не са имали възможност да изпращат съобщения в Messenger, пише Reuters
Много от хората мигрираха към Twitter, където не пропуснаха да се пошегуват с възникналия проблем.
„Изглежда Facebook мина на 3-дневна работна седмица. Затваря в понеделник и в петък?“, пише потребител.
Припомняме, че в началото на седмицата социалните мрежи внезапно се оказаха недостъпни – сякаш някой им „дръпна шалтера“. От компанията обясниха, че промяна в конфигурацията е довела до близо 6-часовото прекъсване, което попречи на над 3 млрд. души да влизат в платформите Instagram, Messenger и WhatsApp. В писмо до служителите самият Зукърбърг посочи срива като „най-лошия, който сме имали от години“.