Facebook подготвя голям редизайн на бизнес страниците

Социалната мрежа ще персонализира отделните категории, за по-добро взаимодействие с потребителите

Facebook подготвя голям редизайн на бизнес страниците

Снимка: Pixabay

Facebook обяви серия от визуални промени при мобилните бизнес страници, за да улесни взаимодействието между потребителите и фирмите. Например, ако разглеждате страницата на ресторант или фризьорски салон, вече ще е по-лесно да направите резервацията си през социалната мрежа, пише The Verge.

Редизайнът, който ще бъде различен за всяка отделна категория страници, започва с ресторантите, местните услуги и телевизионните предавания. Facebook планира да внедри персонализиран дизайн за другите типове страници в близко бъдеще.

В допълнение към тези промени, Facebook иска да направи функцията за препоръки по-популярна, добавяйки краудсорсинг препоръки директно към страници, които ще заместят традиционните отзиви. Създадени през есента на 2016 г., препоръките са начин да разберете от приятелите си за хубави места, на които можете да се храните или да ги посетите, когато сте на почивка.

Facebook иска тази функция да се разшири отвъд ваканционните проучвания, така че да включва и препоръки за местния бизнес. При писане на препоръки за ресторант или някакъв местен бизнес,  вече ще има минимален брой знаци и ще може да добавяте снимки.
Коментари: 0