Гигантите в хотелиерството опитват да оцелеят с предплатени абонаменти

Вериги като InterContinental, Marriott и Accor имат шанс да се превърнат в Netflix в своя сектор

Гигантите в хотелиерството опитват да оцелеят с предплатени абонаменти

Снимка: Unsplash

Членска карта за фитнес залата, стрийминг акаунт, VIP карта за някой скъп ресторант – все познати неща, с които хората са свикнали. Какво ще кажете обаче за абонамент за хотел? Независимо дали става въпрос за удоволствие, работа или дългосрочно настаняване, оператори се надяват да ви накарат да си извадите членска карта и за обекта им.

Това е и една от последните стъпки в посока спасение на индустрията, която предприемат едни от най-големите хотелски оператори в света.

InterContinental Hotels Group, Marriott и Accor са сред основните имена, които вече предлагат или обмислят да пуснат месечни абонаменти за хотелите си в опит да привлекат клиентите си обратно.

С цени от 1100 долара в Сингапур до 1970 долара в Индонезия за месец гостите на InterContinental вече могат да се насладят разнообразните работни пространства, които хотелът предлага в своя нов пакет, наречен „работа от хотел“, пише CNBC. Междувременно от Accor обявиха, че и те вече разглеждат възможността за въвеждане на месечни абонаментни такси, тъй като обмислят част от стаите в хотелите на веригата да бъдат преоборудвани като частни фитнеси или дори звукозаписни студия.

Marriott ще обяви плановете си през следващите седмици.

Хотелите не са революционно настроени само към хората, които имат възможност да работят дистанционно. Миналият месец групата за луксозни пътувания Inspirato заяви, че е станала първият оператор от този тип, който предлага пътувания за своите клиенти на изцяло абонаментен принцип.

Срещу 2500 долара на месец базираната в Денвър фирма позволява на абонатите да отседнат в 300 места за настаняване в цял свят, без да заплащат нощувки, данъци или такси съгласно членството си в Inspirato Pass.

Ако можете да работите от вкъщи, можете да работите отвсякъде“, казват от компанията „Видяхме, че това е възможност веднъж в живота да се превърнете в Netflix на хотелиерството и да осигурите неограничени нощувки на фиксирана цена“.

Разбира се, основното препятствие за много от тези играчи са забраните за пътувания, които поставиха на колене цялата индустрия през 2020 г. Независимо от това необходимостта от адаптиране на хотелите е ясна и месечните абонаменти за пътуване могат да бъдат от полза както за хотелите, така и за потребителите.

Коментари: 0